niedziela, 25 marca 2012

Boom and welcome!

No więc pora coś tutaj napisać, bo pusto bardzo ;)
Na początek może zacznę od przestawienia się. Jestem Justine. Interesuję się przede wszystkim fotografią, a więc na blogu znajdziecie ich pewnie pełno ;), poza tym lubię rysunek i malarstwo oraz modę. 
W przeszłości miałam wiele blogów, lecz dawno odeszły w niepamięć. Postanowiłam odnowić swoje zamiłowanie do pisania i oto jestem ;).
Blog będzie przeznaczony głównie do opisywania moich przemyśleń, mogą się tutaj znaleźć także opowiadania oraz zdjęcia. Będę starała się często wrzucać jakieś ciekawe obrazki, najlepiej związane z postem. 
Hmm, to chyba by było na tyle. Zapraszam do czytania bloga itd. ;*
A na dziś (właściwie to noc, ponieważ cierpię na bezsenność ;D) mam dla was kilka zdjęć dotyczących moich największych pasji <3
































Do zobaczenia <3 Xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz