poniedziałek, 26 marca 2012

Take pictures in the rain





Jestem z siebie taka dumna! Skończyłam robić stronę html na informatykę, mimo że mam dopiero na czwartek. Szczerze mówiąc to były same nudne tematy do wyboru ale dla mnie pani zrobiła wyjątek i pozwoliła mi samej wybrać sobie o czym chcę zrobić. Oczywiście wybrałam fotografię <3. 
Siedziałam nad tą stroną od około 17 aż to teraz. Moje oczy wołają pomocy ze zmęczenia, ale przynajmniej mam już to z głowy ;). 
Hmm, mam dziwne uczucie. Z jednej strony chciałabym zasnąć już, aby jak najszybciej się obudzić, ponieważ jutro czeka mnie wielki dzień. Zaś z drugiej strony wcale nie chcę, aby on tak szybko nadchodził. Chyba jednak poczekam do północy i sama w swoim towarzystwie sobie poświętuję ;D.
Dodam jeszcze kilka zdjęć, z okazji uczczenia mojej skończonej pracy z html'u.

W każdym bądź razie, do zobaczenia jutro ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz